Pentru ca ne dorim sa fiti pe deplin multumiti atunci cand cumparati produsele noastre on-line, returnarea produselor este de 12 lei pentru orice comanda, iar procesul de returnare este foarte simplu!
|
|
Magazinul nostru ofera o perioada de 14 de zile calendaristice din momentul primirii coletului, timp in care ne puteti instiinta de intentia dumneavoastra de a face retur.
Returnarea banilor se face exclusiv prin cont bancar, coletele care sunt trimise catre noi in sistem ramburs, nu se primesc. |
Pentru orice alte detalii sau informatii, nu ezitati sa ne contactati prin e-mail, la adresa contact@madiss.ro.
- Sa ne instiintati prin e-mail, in termen de 14 zile calendaristice, de intentia dumneavoastra de a returna unul sau mai multe produse. | |
- Produsul sa nu prezinte semne de purtare, semne de uzura sau consum. - In momentul predarii catre firma de transport, produsul impreuna cu ambalajul producatorului trebuiesc impachetate corespunzator, cel putin intr-o alta cutie sau punga pentru a nu se deteriora in timpul transportului, astfel incat sa nu prezinte urme de deteriorare legate de impachetare. |
- Ne rezervam dreptul de a refuza si implicit de a trimite inapoi catre dumneavoastra orice produs care nu indeplineste intocmai conditiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat.
Madiss Online SRL isi rezerva dreptul de a refuza retururile care nu se incadreaza in aceasta politica de returnare. Exceptie fac doar cazurile in care produsele au defect de fabricatie.
Pentru articolul/produsul cumparat din magazinul nostru online, oferim o garantie comerciala de 30 de zile de la data cumpararii, doar in cazul respectarii tuturor recomandarilor de intretinere de mai jos.
Articolul/produsul cumparat nu reprezinta un produs de folosinta indelungata si trebuie utilizat potrivit recomandarilor de intretinere de mai jos.
Garantia acordata nu afecteaza drepturile conferite prin lege consumatorului si este in concordanta cu prevederile OG nr. 21/1992 privind Protectia Consumatorilor cu modificarile ulterioare si legea nr. 449/2003.
In cazul unor reclamatii, va rugam sa va adresati echipei Sc Madiss Ideal Elegant srl la adresa contact@madiss.ro , iar ulterior pentru solutionarea reclamatiei va trebui sa expediati produsul in cutia originala, cu eventualele accesorii.
• Repararea produsului
• Inlocuirea produsului
• Reducere de pret in functie de natura deficientelor calitative
• Termenul de solutionare a unei garantii este de 15 zile calendaristice